söndag 19 maj 2019

Mello... Som vi har VÄNTAT !!!

Skojar dom....
Då var det dax, Stora Mello.. Enligt alla "förståsigpåare" så var vi ju redan hemma.. Göött
Efter ett par tre timmars spänning med Europas Topp hits, vad händer jo in kommer Madonna och skall för 13 millar framföra två låtar... (2) Det är nu man börjar fundera på sin karriär, kan hon yla som hon gjorde ja då verkar ju min stämma vara rena bomullen....
Nu tar röstningen vid, är vi vakna eller.. Segt var ju bara förnamnet.💤
Sweden i Topp, efter dom som "kan" hade röstat, nu kommer ju rösterna från Europa och vips så rasar vi ner till plats nummer sex, men va Fa.. vi skulle ju vinna enligt alla experterna, vad hände ??  È dom gooa på riktigt...😖
Jaja, då är det bara dax att börja ladda för nästa Mello, som vi VÄNTAR !!


Min fru ni vet, hon den där Annika Olsson, eller tror nog jag skall börja kalla henne den Jobbiga..
Fredag Golf, vem jag bara undrar VEM vann...??  Undertecknad fick 32 poäng frugan fick 32 poäng och då vinner hon IGEN på lägre handicap… Var finns rättvisan 🙈 Nä nu är det dax att köpa nytt material..

Mina Bollar...
Gissa hur många Bollar min fru behöver..
Man kommer hem lite deppig, sätter igång Paddan tar fram spelet Candy Crush, med lite möda så lyckas man vinna en omgång. Nu är det så smart att man kan se hur sina vänner har lyckats, finns även en räkning för bästa resultat under veckan som man befinner sig i, Häftigt nu ligger man nog bra till... Ni kan ju själva se hur det går...🙉
Ni fattar…. Går ju sådär, hur svårt kan det va ??!!
Men i morgon börjar ju en ny vecka och då Jäv...




2 kommentarer: