tisdag 23 april 2019

Första inlägget

Jaha nu kommer mitt första inlägg här på Glidarn informerar..
Som ni förstår så håller jag på att lära mig detta om att blogga, här är tänkt att ni skall kunna läsa om lite bravader från en som är Arbetsbefriad...
Som en 60+ are så rasar det in rabatter, som i kväll på en mataffär i Torp utanför Uddevalla, City Gross, ja då har vi som typ har passerat 62, en annan slår ju det med bred marginal (63) RABATT dock bara på tisdagar men 5 % är ju alltid 5%, så nu är man på banan.
För att få rabatten var man tvungen att skaffa sig medlemskap och få en "inloggning" till en scanner. När upptäckte man detta då, jo när man skulle betala, hade undertecknad någon scanner ?? Nä just det IKKE... Men ni vet min Fru den där Annika Olsson som då har en fungerande scanner och alla varorna redan in scannade, störtar bort till en stackars butiksanställd, som fixar till det hela. Vips så hade man fixat över alla varorna till mitt nya konto och 5% var räddade, jo man tackar...
20 spänn räcker ju till en hel del.   💪 
Fick ytterligare en rabatt 

Jag nämnde ju en viss Annika Olsson, det är ju så att säga min fru och hon kan hitta på både det ena och det andra, å då menar jag små käcka projekt..😦 Men hon är rätt goo ändå 💘

Sedan har vi ju hunden Olsson som ingår i skaran å han é inte riktigt lugn alltid om man säger så 🐶

Huset jag höll på att glömma HUSET !! Vår husbil som jag troligtvis senare i mina inlägg kommer att kalla bussen..🚌

Här har ni lite grundförutsättningar för min blogg..

Husbilen på en ställplats i Spanien.

Den där Annika Olsson och Olsson en helt vanlig dag i Spanien



6 kommentarer:

  1. Denna skall jag spara ����

    Husbilen Ventilen

    SvaraRadera
  2. Detta ska bli spännande att följa

    SvaraRadera
  3. 😄😄😄😄🎈🥁🎉

    SvaraRadera
  4. Härlig följetong ��♥️

    SvaraRadera
  5. Härlig följetong ��♥️

    SvaraRadera
  6. Väntar spänt på nästa inlägg! Grattis till ledigheten, men skulle du inte jobba till hösten...?

    SvaraRadera